Main menu

Zostań prelegentem

wordup worclaw zostań prelegentem

Skoro już kliknęłaś/-ąłeś w ten link, to znaczy, że masz zakusy na prelegenta. Albo przynajmniej Twoja podświadomość pcha Cię (i słysznie!) w tym kierunku.

No to teraz pora na kolejny krok. Pomyśl, co ciekawego wiesz na temat WordPressa (lub tematów pokrewnych) i o czymś chciał(a)byś podzielić się z innymi. I zgłoś się do nas, a my już zadbamy o resztę.

A jeśli wciąż masz wątpliwości, to czytaj dalej.

Czy moja prezentacja “się nada”?

Prawdopodobnie tak, jeśli:

  • to, co masz do powiedzenia, naprawdę zainteresowało kiedyś przynajmniej samego Ciebie,
  • potrafisz opowiedzieć o tym w 25 minutach,
  • nikt inny nie zgłosił podobnego tematu.

Czy moja skromna osoba “się nada”?

Prawdopodobnie tak, pod warunkiem, że nie mówisz tak, że inni zasypiają.

Poza tym:

  • Różne poziomy zaawansowania poszukiwane. Na każdym ze spotkań są prezentacje dla początkujących, średniozaawansowanych i WordPressowych wyjadaczy. Na pewno znajdziesz swoją niszę.
  • Różne perspektywy mile widziane. Na spotkania przychodzą blogerzy, graficy, web developerzy, marketingowcy. Jest ciekawiej, gdy takie zróżnicowanie obejmuje też prelegentów.

O czym ludzie lubią słuchać

Oto wykaz kilku przykładowych prezentacji z minionych WordUpów, które cieszyły się powodzeniem:

  • Lista grzechów głównych blogujących na WordPressie. Poziom: początkujący. Target: Blogerzy. Było o tym, jakie błędy popełniają użytkownicy WordPressa i jak ich unikać.
  • Klienci z piekła rodem. Poziom: średniozaawansowany. Target: WordPressowi zleceniobiorcy. Było o tym jak rozpoznać i radzić sobie z “wymagającymi” klientami.
  • Małe błędy, duże konsekwencje. Poziom: zaawansowany. Target: WordPressowi wyjadacze. Było o tym, jak wielką skalę rażenia może mieć niedbalstwo WordPressowego programisty.

A tak właściwie, to po co mi się tam pchać…

Wątpić to rzecz ludzka. Ale jeśli już dobrnąłeś do tego akapitu, to znaczy, że jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu.

Jeśli jednak nadal potrzebujesz dodatkowej motywacji, proszę bardzo, oto benefity dla Ciebie:

  • Jesteś młody/-a, zdrowy/-a, zdolny-a i nawet jeśli niebogaty/-a to i tak dostałeś/-aś od życia wiele. Czas dać też coś innym od siebie.
  • Występy w kameralnym, przyjaźnie nastawionym gronie to idealna okazja, żeby ćwiczyć swoje umiejętności przekazywania wiedzy.
  • Z prezentacją WordUpową w portfolio (lub nawet w CV!) łatwiej Ci będzie zostać prelegentem na WordCamp Polska.
  • Nie chodzi o to, żeby być lepszym od innym. Wystarczy, że zrobisz coś, co sprawi, że będziesz lepszy od samego siebie.

No nie myśl już tyle. Po prostu się zgłoś.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze wpisy

Zapisz się do naszego newslettera

Chcesz być zawsze na bieżąco? Dostawać informacje o wszystkich wydarzeniach związanych z WordPressem we Wrocławiu? Zapiszę się do newslettera!
Link z potwierdzeniem subskrypcji może wpaść do spamu - szukajcie wiadomości od kontakt [at] wordup.wroclaw.pl

FacebookRSS